بنشینم، بنشینی، چه کسی برخیزد

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

رسم امانتداری

شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۰۳ ب.ظ

با سلام


دوست بزرگواری نظرشون رو راجع به مطلب اخیر وبلاگ این حقیر ارسال کرده بودن (... جلوی سید علی نایستند) و متاسفانه بنده گزینه را اشتباه انتخاب و نظر ایشان پاک گردید. بدینوسیله رسما از این بزرگوار معذرت خواهی خود را اعلام می نمایم.


                                                                                  امضاء

                                                                                دانشجو


http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1392/08/12/13920812115706959_PhotoL.jpg

  • دانشجو چمران

نظرات  (۱)

  • نرم افزار قدرتمند جمع آوری ایمیل و شماره موبایل

  • نرم افزار قدرتمند جمع آوری ایمیل و شماره موبایل

    معرفی نرم افزار:

    نرم افزار استخراج ایمیل ، به هیچ وجه با نرم افزار هایی که تاکنون برای دانلود و یا فروش گذاشته شده اند قابل مقایسه نیست.این نرم افزار اولین نرم افزاری است که در کنار قابلیت جستجو پیشرفته ی ایمیل بر اساس کلمه کلیدی ، امکان جستجوی پیشرفته ی شماره (تلفن,موبایل و فکس) را نیز داراست. نرم افزار اکستراکتور ، اولین نرم افزاری است که می تواند ایمیل های داخل اکانت ایمیل تان را نیز استخراج کند. همچنین تنها نرم افزاری است که قابلیت تعیین کشور مورد جستجو و استخراج ایمیل های صد درصد ایرانی بر اساس موضوع مد نظر کاربر را دارد.

    قابلیت ها و امکانات اصلی نرم افزار:

    -جمعآوری ایمیل و یا شماره های فعال و بروز

    نرم افزار طوری برنامه ریزی شده که جدید ترین صفحه ها را مورد بررسی قرار دهد با این روش ایمیل ها و یا شماره های بدست آمده صد درصد فعال و بروز هستند و شما می توانید هر ایمیل ویا شماره را به عنوان یک مخاطب واقعی محسوب کنید.

    -جمع آوری ایمیل براساس کلمه کلیدی از سطح وبسایت ها
    شما می توانید بر اساس موضوع خاصی ایمیل ویا شماره جمع آوری کنید , مثلا به بانک ایمیل و یا لیست شماره (تلفن , موبایل ,فکس) پزشکان نیاز دارید ,کافیست کلمه ی پزشک یا هر کلمه ی دلخواه دیگری را تایپ کنید و اینتر بزنید. درکمتر از ?? دقیقه لیست فعال و بروز ?? روز گذشته در اختیار شما قرار می گیرد.

    -استفاده از موتوره های جستجوی قدرتمند
    نرم افزار برای جمع آوری ایمیل و یا شماره بر اساس کلمه کلیدی , از ??? موتور جستجو قدرتمند از جمله گوگل ایران, یاهو و بینگ استفاده می کند , همچنین شما می توانید مشخص کنید که جستجو های انجام شده از چه کشور و یا کشور هایی باشد.قابلیت استفاده از موتور جستجوی گوگل ایران این مزیت را به همراه دارد که جستجو های انجام شده ،ار وبسایت های ایرانی انجام شوند و ایمیل و یا شماره خارجی استخراج نشود. گرچه حتی اگر به ایمیل خارجی کشور های دیگر هم نیاز داشته باشید به راحتی یک کلیک می توانید تعیین کنید که جستجو از وبسایت های چه کشوری انجام شود.لیست گوگل تمامی کشور ها جهت جستجو در نرم افزار قرار داده شده است.تجارت شما چه داخل کشور باشد چه خارج از کشور نرم افزار اکستراکتور دستیار شما خواهد بود.

    -قابلیت جمع آوری و استخراج ایمیل های موجود در اکانت جیمیل ، یاهو ، اینفو و ...
    یکی دیگر از قابلیت های کلیدی , پر کاربرد و منحصر به فرد نرم افزار اکستراکتور این است که می تواند لیست ایمیل های موجود در اکانت جیمیل ,یاهو , اوتلوک و یا اینفو سایت را استخراج کنید. حتما پیش آمده است که بخواهید ایمیل تمامی افرادی که به شما ایمیل زده اند و یا اینکه شما برای آنها ایمیل ارسال کرده اید را داشته باشید اما چون روال عادی این کار بسیار زمان بر می باشد نهایتا منصرف شده اید. نرم افزار اکستراکتور این قابیت منحصر به فرد را دارد که می تواند تمامی ایمیل های موجود در حساب ایمیلتان(چه افرادی که به شما ایمیل فرستاده اند چه افرادی که شما به آنها ایمیل فرستاده اید) را استخراج کند و به صورت اکسل و یا تکست (نوت پد) ذخیره کند. نرم افزار این فرایند را با استفاده از پروتکل pop3 سرویس های ایمیل انجام می دهد.پس از خرید آموزش استفاده از از این روش نیز به همراه لایسنس نرم افزار به خریدار ارائه می گردد.

    -قابلیت جستجو در وبسایت دلخواه
    می توانید ایمیل هاو یا شماره های موجود در یک سایت دلخواه را جمع آوری و استخراج کنید, به عنوان مثال به ایمیل های کاربران موجود در یک انجمن و فروم خاص نیاز دارید آدرس سایت را وارد کرده و اینتر بزنید تا تمامی ایمیل ها و شماره های آن وبسایت جمع آوری شود.

    -قابلیت تهیه لیستی از لینک وبسایت ها بر اساس موضوع خاص
    به عنوان مثال به لیست آدرس وبسایت هایی با موضوع مهندسی عمران نیاز دارید , برای این کار کلمه مهندسی عمران را به نرم افزار داده و اینتر را بزنید, در کمتر از ? دقیقه لیست صد ها سایت با موضوع انتخابی شما برایتان فراهم می شود و شما می توانید این نتایج را به صورت اکسل ویا نوت پد(txt) ذخیره کنید.

    -قابلیت جمع آوری شماره موبایل و شماره تلفن ثابت و فکس
    می توانید در قسمت تنظیمات نرم افزار مشخص کنید که نرم افزار ایمیل استخراج کند و یا شماره (تلفن ,موبایل و یا فکس) ویا هر دو ، هم ایمیل و هم شماره کافیست گزینه ی مروبط به آن را تیک بزنید.

    آدرس سایت نرم افزار:
    http://www.musicgelyan.com/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی