بنشینم، بنشینی، چه کسی برخیزد

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

پاسخ دشمن شکن

چهارشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۴۶ ق.ظ

سلام بچه ها


1- تا حالا حس کردین آمریکا قدرت برتره جهان هست و ما ایرانی ها چقدر توی دنیا تحقیر می شیم؟!

اما باید دونست که این تفکر رو دشمن داره به ما القاء می کنه چرا ما تمدنمون رو فراموش کردیم و هی می گیم نگاه کن اونا چی دارن و علم دست اوناست ولی ما چیزی نداریم...زبان عربی رو فراموش کردیم اما یادمون رفت که پیشرفت علم در ایران از زمان اسلام به بعد در ایران زیاد شد و اکثر کتاب های علمی ما به زبان عربی بود و بهترین ریاضیدان ها و حکما در ایران زندگی می کردن وجود امثال زکریای رازی و ابو علی سینا رو که قبول دارین؟



# عرض کردیم دشمنانی هستند. این دشمنان چه کسانی هستند؟ لانه‌ی اصلی توطئه علیه ملت ایران کجاست؟ پاسخ به این سؤال، دشوار نیست. امروز سی و چهار سال است که هرگاه نام «دشمن» برده میشود، ذهن ملت ایران متوجه دولت آمریکا میشود. خوب است دولتمردان آمریکا به این نکته توجه کنند و این را بفهمند که ملت ایران در طول این سی و چند سال چیزهائی دیده است، مراحلی را گذرانده است، که تا میگویند دشمن، ذهن ملت ایران متوجه به آمریکا میشود. این مسئله‌ی بسیار مهمی است برای یک دولتی که میخواهد در دنیا با آبرو زندگی کند؛ این مسئله، مسئله‌ی قابل توجه و قابل دقتی است؛ باید روی این مسئله تکیه کنند. مرکز توطئه اینجا است، اساس دشمنی اینجا است.
البته دشمنهای دیگری هم هستند که ما اینها را در درجه‌ی اول و در ردیف اول به حساب نمیآوریم: دشمن صهیونیستی هم هست، منتها رژیم صهیونیستی در قواره و اندازه‌ای نیست که در صف دشمنان ملت ایران به چشم بیاید. گاهی سردمداران رژیم صهیونیستی، ما را تهدید هم میکنند؛ تهدید به حمله‌ی نظامی میکنند؛ اما به‌نظرم خودشان هم میدانند، و اگر نمیدانند، بدانند که اگر غلطی از آنها سر بزند، جمهوری اسلامی «تل‌آویو» و «حیفا» را با خاک یکسان خواهد کرد. دولت انگلیسِ خبیث هم با ملت ایران دشمنی میکند؛ این هم یکی از دشمنان سنتی و قدیمی ملت ایران است؛ منتها دولت انگلیس نقش مکمل آمریکا را در این میدان بازی میکند. خود دولت انگلیس استقلالی ندارد که انسان او را یک دشمن مستقلی به حساب بیاورد؛ دنباله‌روِ آمریکا است. (سید علی حسینی خامنه ای 1 فروردین 1392)




http://photos01.wisgoon.com/media/pin/images/o/2014/9/4/0/1409773783722230.jpg




http://photos02.wisgoon.com/media/pin/images/o/2015/4/15/17/500x372_1429103212932243.jpg

  • دانشجو چمران

نظرات  (۲)

آرزوی هر ایرانی نابودی اسراییل صهیونیست کثیف
That's a brilliant answer to an inietesrtng question
پاسخ:
سلام
hello
بله پاسخ دشمن شکنی است

Yes, the answer is to break the enemy

عنوان جدید این مطلب رو این گذاشتم :

:I set up this new title

پاسخ دشمن شکن


Crusher the enemy Reply

سپاسگذارم که وبلاگم رو می خونی


So thank you to my blog reading

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی