بنشینم، بنشینی، چه کسی برخیزد

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

حذف تلگرام+واتس+وایبر+لاین+ایمو و ...

جمعه, ۱۴ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۵۹ ب.ظ

برای #حذف شبکه های اجتماعی دشمن زودتر اقدام کنید

#من سروش رو نصب کردم

و از اون حمایت می کنم چون هم ایرانیه هم سرور هاش داخل ایرانه و هم خودش رو بچه های ایران ساختن متوجه شدین کاملا" ساخت ایرانه  

#من از تولید ملی حمایت می کنم

در سروش کانال های خوبی درباره #فضای مجازی هست و همچنین درباره #امام زمان)عجل الله تعالی فرجه الشریف(

#یکی از دوستام گفت: بخاطر تو نصبش کردم منم گفتم:بخاطر فرمان رهبرمون در حمایت از تولید ملی نصب کن

لبیک بگو و نرم افزار خارجی رو از گوشیت پاک کن

نگو امکاناتش به درد نمی خوره یک سالی هست این کار رو خودم انجام دادم و می بینم که روز به روز تولید ملی در فضای مجازی داره رشد می کنه

لبیک گو...

  • دانشجو چمران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی