بنشینم، بنشینی، چه کسی برخیزد

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

حضور حداکثری در انتخابات 96- 1

چهارشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۰۵ ق.ظ

سلام دوستان

می گن که جمنا 5 نفر رو اعلام کرده

خوب همگی تا لحظه آخر به گوش باشید

ببینید چه اتفاقی می افته یعنی که به نفع کی می ره کنار که پراکندگی رای در نیروهای انقلابی نداته باشیم

البته اساسا با تشکیل حزت و مؤتلفه و ... جدید اصلا موافق نیستم

اما امیدوارم واقعا یک فرد انقلابی که از دشمن نمی ترسد رای بیاره

  • دانشجو چمران

نظرات  (۱)

سلام و درود
خسته نباشید
عنوان هنرمندای سایت ، جسارت در انشار مطالب و دردمند و دردشناس ...
فکر میکنم گزینه خوبی باشید ...
در حال گرد آوری یک تیم برای ساخت سایتی بزرگ هستم
من هم حدود 5 سال پیش وبلاگ های متعددی داشتم ، حدود 2 هزار مطلب در آنها منتشر کرده بودم اما به دلیل نبود تجربه ی کافی چندان نتیجه ی مطلوبی حاصل نشد.
از شما دعوت می کنم تا در این امر یار و همراه ما باشید.
قرار است سایتی تاسیس کنیم با بخش های مختلف ، با کمک همه اعضای گروه کار را درست و حسابی پیش ببریم و طبیعتا نتیجه ی یک کار گروهی و منظم مطلوب خواهد بود.
منتظر پاسخ شما در ایمیل زیر هستم.
NAIST98@GMAIL.COM
آیدی تلگرام : webkaar
https://telegram.me/webkaar
با تشکر
پاسخ:
سلام
من امروز پیامتون رو دیدم
لطفابیشتر توضیح بدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی